♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Lina Råneby - 8 november 2010 22:54

Kan det verklige stämma att man hittar sin själsfrände redan vid 20års ålder? Ja uppenbarligen, jag har hittat min. Jag kan inte se mig själv med någon annan än med Sargon. Jag älskar honom så djupt. Ni som följt bloggen sen jag bloggade på blogg.se vet hur det har varit up and downs och hur mycket jag verkligen kämpade för att få min man och se på fan här sitter jag med min älskade kille och våran underbara son. Vi låg i sängen häromdagen och pratade, jag frågade honom rätt ut om han inte var glad över att jag kämpade arslet av mig för att få honom. Hans svar var snabbt "JO SÅKLART". Så många gånger jag tänkte ge upp, tack Lina för att du var så stark och gav det ytterligare en chans. Kolla hur underbart vi har det nu. Lyckligare än lyckligast. Klart vi har våra dagar vi också, allt är inte alltid en dans på rosor, men så länge kärleken och positiva dagar är övervägande har jag ingenting att klaga på. Jag hoppas att våran dröm tillsammans om att gifta oss i sommar går i uppfyllelse. Det skulle vara det bästa som kan hända oss efter Leon såklart. Tack älskling för att jag får vara din prinsessa! Du kommer alltid ha mitt hjärta i dina händer. Jag älskar dig!


    

Av Lina Råneby - 8 november 2010 19:35

Haft riktigt trevligt sällskap på en långfika här hemma. Catrine, Bea och Ingrid och Beas lilla dotter var nyss här på en lång fika. Väldigt trevligt att sitta och snacka om allt och ingenting. Det är ju inte ofta man ses nu förtiden. Fick jätte fina kläder till lilla Leon. Så i morgon ska plutten vara snygg i sina nya hängslebyxor!



Jag, Vicky, Älsklingen och Leon tog en promenad ner till stan förut och åt god mat på kebabhuset, sen köpte vi en massa väsentliga saker bl.a 10 st paket med våtservetter, det var extra pris på apoteket 15kr st så vi passade på eftersom det går åt så himla mycket våtservetter här hemma när spyflugan är i farten. Nu sitter vi här och bara myser. Ska väl laga ordning någon lätt mat snart, försöka få Leon att somna eftersom han har varit vaken hur länge som helst nu och bara är gnällig. Bada ska han få göra sen också! I morgon åker min älskling iväg och jobbar, kommer bli tomt men det är bra för pengarnas skull!


    

  

Av Lina Råneby - 8 november 2010 16:58

  


Dagen har varit lång, och den är inte slut! Just nu väntar vi besök med fika och massa skitsnack, så vi hörs efter det!

Av Lina Råneby - 8 november 2010 10:17

Sitter och kikar runt efter lägenheter, oavsett hur mycket jag älskar våran lägenhet nu så funkar det inte i längden, den är för liten helt enkelt. Jag trodde man kunde bo i en två tills Leon var 1år minst, det är vad jag har hört. Men kanske inte en sån liten 2:a som vi bor i då? Eftersom vi har till och med gömt Leons babygym uppe åp garderoben, tänk då när han ska ha gåstol och allt annat kul. Han behöver nog ett eget rum och med tanke på att en flyttprocess tar närmare tre månader kan man väl lika bra sätta igång?


Har hittat en 3:a för samma pris som våran 2:a. Ganska perfekt  va? Mycket större men dock på andra sidan stan. Men det gör inte mig någonting. Jag gjorde intresseanmälan och jag har närmare 500 poäng på Kfast så vem vet jag har nog ganska stor chans att få den. Håller ni tummarna för mig? Först måste vi ju självklart se den!


  


Leon har skrattat med sin mamma hela morgonen, det finns ingenting underbarare än att se sitt barn skratta, och ett plus i kanten är ju att det är åt mig han skrattar!


  

Av Lina Råneby - 8 november 2010 09:02

Godmorgon världen, idag känner jag mig någorlunda utvilad! Jag tog en chansning igår och gick och la oss och lillen sov två timmar så jag hann med två timmar sömn där, sen matade hans pappa honom och jag försökte somna om. Sen efter det har han ätit en gång till. Nu är han vaken men han vekar inte hungrig trots att det var fyra timmar sen han åt. Det kanske gjorde susen att höja maten då, Skönt. För med två timmar marginal innan har man ju inte hunnit så mycket nu har vi två till att anpassa oss efter.


Solen skiner här i eskilstuna och efter att ha snokat på smhis hemsida ser det ut att bli snö från och med i natt och framöver, dock inga minus grader ännu vilket innebär ju att snön inte stannar kvar. Ikväll får jag besök av en gammal jobbarkompis! Så innan dess måste det inhandlas fika och lite annat smått och gott. 


Nej nu var det dags för mat hör jag! Vi hörs senare. 

Leon sover förresten precis som far sin med öppen mun! :)


  

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards