♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 20 november 2010

Av Lina Råneby - 20 november 2010 23:10

Ingenting blir som planerat nuförtiden. Någon bakning blev det inte, jag fick skitont i magen som vanligt. Hoppas verkligen att det ringer någon från kirurg mottagningen på måndag för jag orkar inte mera det här. Leon har äntligen somnat efter att ha varit vaken i princip hela dagen. Men han sover dåligt, han rör på sig hela tiden! Ligger med en värmekudde på magen och har lirat lite poker. Älsklingen min har problem med sin bil hela jävla tiden. Tycker så synd om honom! Jag och Vicky ska snart sysselsätta oss med att massera varandra. Det är vi ganska bra på! Ge och ta min vänner!

  


Vad är det för fel på folk nu förtiden? Är det dom eller är det bara jag som har ändrat på mig något radikalt. Dom flesta människorna här i eskilstuna äcklar mig. 

Av Lina Råneby - 20 november 2010 19:57

Dagen har gått otroligt sakta idag faktiskt, kanske för att vi har haft fullt upp hela tiden? Vi var nere på stan och handlade lite nödvändiga saker. Jag fick en jätte fin tröja av min älskling. Perfekt myströja nu i vinter. Sen vandrade vi hemåt igen och började skruva på byrån i hallen. Det gick väl helt okej, vi började inte bråka en enda gång kors i taket. Men det tog sina timmar att få den ihop. Blev perrfa!


Våran lilla supermanunge har varit vaken i princip hela dagen han har sovit kanske 40 minuter eller något liknande. Men nu sitter han hos tant vicky och somnar nog när som helst och sen tror jag att han sover ett bra tag. Vi ska snart ta och äta någonting för senare blir det bakning. Det blev inte av i veckan. Jag är sugen på chips och dipp och allt möjligt också. 



Leon leker oskyldig redan nu! Plutten.

Av Lina Råneby - 20 november 2010 19:54

Såhär bra blev det i vardagsrummet! Jag är jätte nöjd, vitt och fint. Ska bara tvätta vita soffkläderna. Och ändra tapeterna till någon annan vacker färg sen är vi nog nöjda! 


      

Av Lina Råneby - 20 november 2010 11:47

Vi är vakna, det är snö ute och jag ska snart ta mig in i duschen! Det är behövligt för i natt har inte Leon gjort annat än att spy känns det som. Vid sex tiden var det för blött på älsklingens sida så han valde soffan. Vid halvtio var det samma sak för mig. Ingen av oss hade ork att byta sängkläder mitt i natten. 


Nu ska jag ta mig in i duschen och fixa ordning mig lite snabbt, sen ska vi ta en promenad ner till stan om allt blir som planerat. 


Datorn är fortfarande seg som ni kanske förstår med tanke på dålig uppdatering och inga bilder. Ska försöka fixa det där med hastigheten idag! Vi hörs senare. Ha en trevligt lördag så länge i lördagsmyset.

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards