♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 25 november 2010

Av Lina Råneby - 25 november 2010 12:33

Leons flaskor är på kokning, Leon har somnat med nappen utanför munnen. Jag ska snart platta till håret lite så jag kan ha min söta mössa med toffs uppepå :) Sen ska vi vänta på att Vicky blir klar och sen vandrar förhoppningsvis hela familjen ner mot stan för att kika runt lite. Det är ju myssnö ute idag och vad jag vet så blåser det inte så jävligt?


Har på påbörjat städningen lite, Resten får vi ta när vi kommer hem sen. För idag ska vi uttnyttja dagen. En tvätt är i och det är undanplockat så det är bara grovjobbet sen. Ska även rensa ur skafferiet, fick tips när jag läste Tessans blogg. Det mesta som finns kvar där inne är ju sånt som vi aldrig äter som bara står!



    

Av Lina Råneby - 25 november 2010 10:59

Leon ville inte sova länge idag inte, han har varit vaken ett bra tag och innan hans hemska hicka kom ville han skratta och vara med på kort. Man får liksom tajma in dom där korten för annars blir han blixtstilla när kameran kommer fram. Men nu när mamma höjde ögonbrynen så posade han och asgarvade. 


Gårdagen för mig bestod av kramper i magen som höll i sig i över två timmar. Jag var på bristningsgränsen några gånger men jag höll ut. Sen efter två panodil och två timmar gick det över så jag kunde slappna av och sova. 


Idag ska det storstädas här hemma och det är ett måste!! Hade ju tänkt gå till frisören idag men jag sket i det. Färgar håret hemma istället på exakt samma sätt, och precis som frissan sa blir det oranget lägger vi bara i en mellanbrun färg över, det kan ju jag göra hemma också? Så ikväll agerar jag och Vickan frisörer på varandra. En sväng ner till stan efters städningen, Vickan ska klippa sig. Äntligen! Men hon har sån tur, hennes hår växer ut på några månader så hon behöver inte oroa sig. Min vackra vän <3


        

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards