♥ 20år & Leons mamma

Direktlänk till inlägg 10 november 2010

You bring us hope when we can't breath, you give us love your'e all we need.

Av Lina Råneby - 10 november 2010 18:55

Sitter hemma hos Victoria med Elin och Jarrko är här en sväng också! Elin har setat med Leon i nästan en timme och han har varit hur glad som helst, lugn hela tiden och bara skrattat och varit glad. Jag måste bara få meddela att han har gett mig sitt första SKRATT. Han tittade på mig och jag sa med ljusaste rösten. "Heej Leon" då brast han ut i skratt med värsta smilet. Kan man vara en lyckligare mamma?


Vi ska vara här en stund till eftersom Leon nyss somnade på Vickys bröst som vanligt! Sen ska vi mot mamma, träffa Ludde en stund innan han ska gå och lägga sig. Vi snor ju hans säng i natt! Ska bada Leon i badkaret första gången ska bli jätte mysigt och jag hoppas att han tycker om det lika mycket som att bada själv. Har funderat på att gå till badhuset eller hydrotrim och bada med honom eftersom han älskar att vara i vatten, är det för tidigt?


      

Här får ni se den lyckliga Leon! 

 
 
Micha-Mamma till Leah

Micha-Mamma till Leah

10 november 2010 19:45

Ja du hon växer så det knakar, är 57 cm lång och väger nästan 4900 g :D hehe stor liten tjej :D

Ja men gör det, japp jag säger till med i så fall =)
Ja jag har haft den ett tag, ville ha den vita men den kommer ju ALDRIG så beställde den svarta. Heh fick den levererad till bb när vi låg där, kände han på DHL som skulle lämna den så han kom dit!
Ja det vore så skönt att kunna blogga på riktigt via iPhone men till blogg.se kan man ju inte de så måste ju skicka sms, vilket ja i för sig alltid gör men det blir mycket pengar i längden :P

Byt the way jag kan inte kommentera bloggplatsens bloggar via iPhone, Skit irriterande.

Åh va mysigt med ett riktigt skratt, han är ju för söt Leon :D

http://bebbenimagen.blogg.se

 
Carro

Carro

10 november 2010 20:16

Ja, jag vet! När jag ser Krister hålla i henne så blir jag lika förvånad varje gång för att hon har blivit så lång. Hon har ju vuxit 6 cm på längden och gått upp lite mer än 1 kg från hennes lägsta vikt. Och utvecklingen personlighetsmässigt ska man inte ens tala om!! Snart är hon väl 3 år och springer runt som en yr höna och drar ner saker från hyllorna, haha!

Din lilla son blir bara sötare och sötare hela tiden! :)

http://www.carrox.blogg.se

 
Becca-Mamma till Ellen

Becca-Mamma till Ellen

10 november 2010 21:17

Åh vad härligt med första skrattet. Kan tänka mej att mammahjärtat bara smälter! Han är ju så söt :) Kram på er

http://booken.blogg.se

 
Alessandra

Alessandra

10 november 2010 21:22

Sötis! Jag har tatuerat mina i eskilstuna faktiskt. Dom skulle hålla ca5 år. Nu har jag haft det i ca 2 och på senaste tiden har dom blivit ganska ljusa.. Men det är bland det bästa jag gjort! Kosta vad det kosta vill, jag kommer definitivt fylla på dom gång på gång :)

http://www.alessandra.se

 
Micha-Mamma till Leah

Micha-Mamma till Leah

10 november 2010 21:33

Haha ja jag har också alltid sagt det. Min sambo skaffa iphone 3 förra året och jag har varit så anti för att ALLA som har iPhone är så osociala, om dom inte spelar så bloggar dom eller något annat och jag visste att jag skulle bli lika dan... MEN jag märkte vilken jävla bra telefon det va och kunde absolut inte hålla mig nu när den kom med bra kamera. Jag tar alla mina bilder med den, har dock inte framkallat bilderna någon gång så vet inte hur dom blir då men annars blir dom super :D
Hon använder fortfarande lite i storlek 50 men för det mesta 56, själva?

När tror du din telefon kommer då?

http://bebbenimagen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Råneby - 3 december 2010 01:51

Min nya blogg; KLICKA HÄR

Av Lina Råneby - 2 december 2010 23:02


Och så var magvärken tillbaka! Inget ovanligt?! Irriterande, ligger med värmekudden och hoppas på att Leon vill fortsätta sova tills mammas magvärk har gått över. Vicky ligger och pillar naglarna i andra soffan och älsklingen är och kämpar med deras ...

Av Lina Råneby - 2 december 2010 21:53


Jag måste få tillägna ett inlägg till en äkta vän! En tjej som kommit så nära mig på så kort tid. En tjej som jag inte skäms det minsta för. En tjej som alltid gör mig glad. En tjej som man bara kan vara arg på i fem minuter. En tjej som gö...

Av Lina Råneby - 2 december 2010 19:30


Hej gott folk! Jag & Leon har varit hemma hos Vicky hela dagen därav den dåliga uppdateringen. Jag har strosat runt också och försökt få tag på min IPHONE. Enligt tele2 hade den kommit till eskilstuna. Men den fanns ju ingenstans. Snacka om att först...

Av Lina Råneby - 2 december 2010 14:02

  Älskade bror, var du och besökt oss i morse? Ville du visa att du var där? Du lyckades, jag förstod på en gång att det var du. Jag tror att du besökte mig i drömmarna innan jag gick upp. Jag saknar dig, jag vill ha dig här hos oss. Jag vill att d...

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards