♥ 20år & Leons mamma

Direktlänk till inlägg 18 november 2010

Dag 1 Om mig

Av Lina Råneby - 18 november 2010 16:28

Jag föddes på mälarsjukhuset i Eskilstuna den 28 Juni år 1990. Hon som klämde ut mig heter Paula och kom att bli världens bästa mamma. Han som stod bredvid stolt och lycklig över sin lilla dotter som kom att bli världens bästa pappa heter Magnus.


Jag växte upp i Eskilstuna, en stad i mellersta Sverige. Jag var en ganska modig tjej och busig sådan. Första gången var när jag var 3 år. Det är inte många som lyckas med det. Jag växte upp tillsammans med min storebror Robin som var 3 år äldre än mig ganska exakt. När jag var 3år bestämde sig mamma och pappa att gå skilda vägar. Ingenting som har påverkat mig på något negativt sätt. Jag har alltid sett det från den ljusa sidan. Jag fick ju bonussyskon och bonusföräldrar. Fick även ett underbart litet halvsyskon Ludwig som i dagens läge har blivit tonåring.


Jag gick i musikklass för att jag först ville och sen för att det kändes så onödigt att byta skola mitt upp i allt. När gymnasiet kom till kritan hade jag bara tur att jag kom in på mitt program. Handel!! Men det gjorde jag och jag klarade det med en massa kämp. 2009 tog jag studenten, och det var en av dom lyckligaste dagarna i mitt liv, jag kände då att jag hade åstakommit något.


När jag var 15 år gammal dog en halva av mig, min storebror. Det tog hårt och det är någonting jag kommer få leva med hela mitt liv. Hela våran familj sattes ju på prov. Kommer vi klara av att leva vidare? Vad ska hända nu? Det gör ont i mitt hjärta av saknad? Varför just vi? Men vi klarade det, vi lever och mår bra trots att saknaden och smärtan aldrig lämnar vårat hjärta.


Jag var väl lite busig när jag var tonåring, mycket som varken mamma eller pappa vet än i dag. Innan jag träffade min blivande man var jag ute på fel spår något jag visserligen höll för mig själv och kommer nog alltid att göra. Men vi lyckades, här står jag idag och jag har redan skaffat mig en liten familj som jag älskar mest av allt.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Råneby - 3 december 2010 01:51

Min nya blogg; KLICKA HÄR

Av Lina Råneby - 2 december 2010 23:02


Och så var magvärken tillbaka! Inget ovanligt?! Irriterande, ligger med värmekudden och hoppas på att Leon vill fortsätta sova tills mammas magvärk har gått över. Vicky ligger och pillar naglarna i andra soffan och älsklingen är och kämpar med deras ...

Av Lina Råneby - 2 december 2010 21:53


Jag måste få tillägna ett inlägg till en äkta vän! En tjej som kommit så nära mig på så kort tid. En tjej som jag inte skäms det minsta för. En tjej som alltid gör mig glad. En tjej som man bara kan vara arg på i fem minuter. En tjej som gö...

Av Lina Råneby - 2 december 2010 19:30


Hej gott folk! Jag & Leon har varit hemma hos Vicky hela dagen därav den dåliga uppdateringen. Jag har strosat runt också och försökt få tag på min IPHONE. Enligt tele2 hade den kommit till eskilstuna. Men den fanns ju ingenstans. Snacka om att först...

Av Lina Råneby - 2 december 2010 14:02

  Älskade bror, var du och besökt oss i morse? Ville du visa att du var där? Du lyckades, jag förstod på en gång att det var du. Jag tror att du besökte mig i drömmarna innan jag gick upp. Jag saknar dig, jag vill ha dig här hos oss. Jag vill att d...

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards