♥ 20år & Leons mamma

Direktlänk till inlägg 21 november 2010

Dag 3 Min familj

Av Lina Råneby - 21 november 2010 10:53

Min familj är den bästa man kan tänka sig. Dom starkaste individerna jag har träffat. Dom med det största hjärtat.


Min familj består av min mamma, den kvinnan som födde mig! Hon är en underbar kvinna. En kvinna som vet vad hon vill och gör allt i sin makt för att komma dit. Hon jobbar på sjukhuset där hon trivs som handen i handsken. Hon är lite som mig, eller jag är lite som henne kanske man ska säga. Hon har svar på tal på precis allting. Hon är en riktig glädjespridare. Och nu har hon även blivit världens bästa mormor! Mamma är lika cool nu som hon var när hon var tjugo tror jag. Vi har haft våran period i livet. Vi hade nästan ett år av bara skratt och glädje. Det lever jag på resten av livet. Jag älskar dig mamma, tack för att just du är min mamma!


    


Min pappa heter Magnus och är den skönaste pappan du kan tänka dig. Han är alltid glad och har alltid ett skämt där inne bakom tungan. Att lyssna på musik och sjunga är hans stora passion. Tror det måste vara därifrån jag fått min. Det har inte varit världens lättaste för min pappa. Men så du kämpar, det är jag stolt över. Jag har aldrig gett upp hoppet så som jag många gånger trott att jag ska göra. Att se dig må någorlunda bra nu och sitta och prata med ditt barnbarn gör mig lycklig. Som man måste tänka. Efter regn kommer solsken. Du är en del av mitt solsken underbara pappa, jag älskar dig! Hade aldrig kunnat önska mig någon annan pappa.

  


Min lillebror Ludwig. Som är 13år gammal dvs 7år yngre än mig. Han kom som en liten sladdis men var så välkommen så. Jag och han har nog aldrig varit syskonparet som bråkar utan vi ställer upp för varandra. Han är liten och otroligt irriterande ibland, men det är väl dom flesta småsyskonen. Han är underbar och jag önskar och hoppas och ska se till att det går bra för han i livet! Det vet jag. 


  

Min 3 år äldre storebror Robin, mitt allt, min andra halva, han jag såg upp till, han jag alltid skulle göra allt för. Han togs bort från mig för tidigt. Han är numera en ängel. Han levde ett äventyrligt liv och en dag orkade hans kropp inte längre. Han blev bara 18år gammal. Jag önskar jag kunde fått säga så mycket till dig som jag aldrig sa om hur mycket du betyder för mig. Men nu vet du att jag kommer leva för dig, jag kommer gör allt för att  göra dig stolt och jag vet redan att du sitter och Ler när du tittar ner på vad jag har skapat Världens finaste Leon. Du finns runtomrking mig och i mitt hjärta. Jag älskar dig föralltid


  

 
 
mickis

mickis

21 november 2010 11:42

vad fint skrivet lina!!! :)

http://mikaelasedell.blogg.se

 
Micha-Mamma till Leah

Micha-Mamma till Leah

21 november 2010 11:58

Ne det är ju faktiskt inte så ofta det ordet används just nu :P Tack, ja vi fota massor igår, dom bästa kunde jag inte lägga ut för det blir årets julklappar :D

Jätte fint skrivet om din familj

http://bebbenimagen.blogg.se

 
Carro

Carro

21 november 2010 12:04

Jag hoppas på iaf EN till bra natt! Haha. Sen kan jag ta några lite sämre om jag måste!

Jättefint skrivet om din familj!

http://www.carrox.blogg.se

 
Becca-Mamma till Ellen

Becca-Mamma till Ellen

21 november 2010 15:08

Tack :) Hoppas din kommer snart!

Vad fint du skrivit om din familj :D
Kram

http://booken.blogg.se

 
Ingen bild

Milos madre!

21 november 2010 21:40

FINT skrivet.

 
Ronja

Ronja

23 november 2010 00:49

Gud så fin son du har!

http://bygoode.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Råneby - 3 december 2010 01:51

Min nya blogg; KLICKA HÄR

Av Lina Råneby - 2 december 2010 23:02


Och så var magvärken tillbaka! Inget ovanligt?! Irriterande, ligger med värmekudden och hoppas på att Leon vill fortsätta sova tills mammas magvärk har gått över. Vicky ligger och pillar naglarna i andra soffan och älsklingen är och kämpar med deras ...

Av Lina Råneby - 2 december 2010 21:53


Jag måste få tillägna ett inlägg till en äkta vän! En tjej som kommit så nära mig på så kort tid. En tjej som jag inte skäms det minsta för. En tjej som alltid gör mig glad. En tjej som man bara kan vara arg på i fem minuter. En tjej som gö...

Av Lina Råneby - 2 december 2010 19:30


Hej gott folk! Jag & Leon har varit hemma hos Vicky hela dagen därav den dåliga uppdateringen. Jag har strosat runt också och försökt få tag på min IPHONE. Enligt tele2 hade den kommit till eskilstuna. Men den fanns ju ingenstans. Snacka om att först...

Av Lina Råneby - 2 december 2010 14:02

  Älskade bror, var du och besökt oss i morse? Ville du visa att du var där? Du lyckades, jag förstod på en gång att det var du. Jag tror att du besökte mig i drömmarna innan jag gick upp. Jag saknar dig, jag vill ha dig här hos oss. Jag vill att d...

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards