♥ 20år & Leons mamma

Direktlänk till inlägg 25 november 2010

Just gonna stand here and watch me burn, thats alright because I like the way it hurts.

Av Lina Råneby - 25 november 2010 10:59

Leon ville inte sova länge idag inte, han har varit vaken ett bra tag och innan hans hemska hicka kom ville han skratta och vara med på kort. Man får liksom tajma in dom där korten för annars blir han blixtstilla när kameran kommer fram. Men nu när mamma höjde ögonbrynen så posade han och asgarvade. 


Gårdagen för mig bestod av kramper i magen som höll i sig i över två timmar. Jag var på bristningsgränsen några gånger men jag höll ut. Sen efter två panodil och två timmar gick det över så jag kunde slappna av och sova. 


Idag ska det storstädas här hemma och det är ett måste!! Hade ju tänkt gå till frisören idag men jag sket i det. Färgar håret hemma istället på exakt samma sätt, och precis som frissan sa blir det oranget lägger vi bara i en mellanbrun färg över, det kan ju jag göra hemma också? Så ikväll agerar jag och Vickan frisörer på varandra. En sväng ner till stan efters städningen, Vickan ska klippa sig. Äntligen! Men hon har sån tur, hennes hår växer ut på några månader så hon behöver inte oroa sig. Min vackra vän <3


        

 
 
Nennie

Nennie

25 november 2010 11:13

Tack för din kommentar! Jo, men egentligen vet jag ju att det är okej.. Men så hör man dessa människor som "lever för sina barn" och "tar tillvara på varje vaket ögonblick" som aldrig skulle drömma om att vara ifrån sitt barn & får dödsångest.

Egentligen vet jag ju att det är dom det är något fel på, jag menar, när barnen blir äldre så kommer de ju vilja sova över hos mormor&morfar/farmor&farfar, hur gör "dessa människor" då? Följer med dit? :P Nä, tacka vette fasen lite vanligt vett.. nu ska jag iaf iväg och svira på lördag och tänker ha jävligt roligt också :)

http://andriette.blogg.se

 
Carro

Carro

25 november 2010 12:37

Jodå, han kom hem välbehållen och hade med sig både frukost och juleskum! :)

Jo, jag tror också att jag kommer att nå mitt mål, men att det kommer ta lite längre tid än jag vill. Haha.

Lilla Leon är så söt han också! :)

http://www.carrox.blogg.se

 
Alessandra

Alessandra

26 november 2010 22:26

Oj vilken glad kille! Va fin han är :)

http://www.alessandra.se.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Råneby - 3 december 2010 01:51

Min nya blogg; KLICKA HÄR

Av Lina Råneby - 2 december 2010 23:02


Och så var magvärken tillbaka! Inget ovanligt?! Irriterande, ligger med värmekudden och hoppas på att Leon vill fortsätta sova tills mammas magvärk har gått över. Vicky ligger och pillar naglarna i andra soffan och älsklingen är och kämpar med deras ...

Av Lina Råneby - 2 december 2010 21:53


Jag måste få tillägna ett inlägg till en äkta vän! En tjej som kommit så nära mig på så kort tid. En tjej som jag inte skäms det minsta för. En tjej som alltid gör mig glad. En tjej som man bara kan vara arg på i fem minuter. En tjej som gö...

Av Lina Råneby - 2 december 2010 19:30


Hej gott folk! Jag & Leon har varit hemma hos Vicky hela dagen därav den dåliga uppdateringen. Jag har strosat runt också och försökt få tag på min IPHONE. Enligt tele2 hade den kommit till eskilstuna. Men den fanns ju ingenstans. Snacka om att först...

Av Lina Råneby - 2 december 2010 14:02

  Älskade bror, var du och besökt oss i morse? Ville du visa att du var där? Du lyckades, jag förstod på en gång att det var du. Jag tror att du besökte mig i drömmarna innan jag gick upp. Jag saknar dig, jag vill ha dig här hos oss. Jag vill att d...

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards