♥ 20år & Leons mamma

Direktlänk till inlägg 28 november 2010

Cause when it gets dark and when it gets cold We hold each other till we see the sunlight

Av Lina Råneby - 28 november 2010 09:32

Uppe med tuppen känns det som, nu tänker ni säkert att det låter skapligt konstigt eftersom jag är mamma åt en snart tre månader gammal bäbis. Men vi har haft turen att få en liten plutt som är morgontrött. Vi har anpassat också så att vi sover till iaf en elva på morgonen. Men idag ville inte Leon som mamma och pappa ville utan han ville vara vaken så nu sitter vi i vardagsrummet och myser.


Jag har jätte ont i skulderbladen och i magen, fast magen har jag bara lite ont i så tänkte springa till köket nu och ta två panodil så det inte sätter igång. Vi tänkte åka hem till älsklingens syster idag, men det får bli i morgon eftersom vi ska titta lägenhet idag och i morgon har älsklingen möten.


Idag är det första advent, det innebär fyra veckor kvar till jul. Jag har ju redan ljulpyntat, måste dock köpa två nya stakar eftersom jag hade sönder ena och Dennis den andra. Men funderar på att ta stjärnor istället så riskerar vi inte att göra sönder dom igen. Det är ju massa julsaker på stan i eftermiddag så efter lägenhetsgluttandet tar vi nog en promenad förbi och ser om det finns något att ha!


 
 
Carro

Carro

28 november 2010 10:05

Mössor tycker jag att det finns gott om. Men halsdukar och söta lite tjockare vantar samt vatten och vindtäta overaller är det dåligt av! :(

http://www.carrox.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Råneby - 3 december 2010 01:51

Min nya blogg; KLICKA HÄR

Av Lina Råneby - 2 december 2010 23:02


Och så var magvärken tillbaka! Inget ovanligt?! Irriterande, ligger med värmekudden och hoppas på att Leon vill fortsätta sova tills mammas magvärk har gått över. Vicky ligger och pillar naglarna i andra soffan och älsklingen är och kämpar med deras ...

Av Lina Råneby - 2 december 2010 21:53


Jag måste få tillägna ett inlägg till en äkta vän! En tjej som kommit så nära mig på så kort tid. En tjej som jag inte skäms det minsta för. En tjej som alltid gör mig glad. En tjej som man bara kan vara arg på i fem minuter. En tjej som gö...

Av Lina Råneby - 2 december 2010 19:30


Hej gott folk! Jag & Leon har varit hemma hos Vicky hela dagen därav den dåliga uppdateringen. Jag har strosat runt också och försökt få tag på min IPHONE. Enligt tele2 hade den kommit till eskilstuna. Men den fanns ju ingenstans. Snacka om att först...

Av Lina Råneby - 2 december 2010 14:02

  Älskade bror, var du och besökt oss i morse? Ville du visa att du var där? Du lyckades, jag förstod på en gång att det var du. Jag tror att du besökte mig i drömmarna innan jag gick upp. Jag saknar dig, jag vill ha dig här hos oss. Jag vill att d...

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards