♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Lina Råneby - 2 augusti 2010 23:32

Nu har jag hängt upp all tvätt, pratat med carro två gånger, blivit sugen på att spå mig, ätit macka och oboy så nu är det dags att lägga sig i soffan och kolla på tv tills ögonen ger upp och det är dags att sova!


För i morgon ska vi båda upp tidigt, kl 07,30 för att vara exakt, hur ska detta gå? Ska även tvinga älsklingen att massera mig efter tips jag fått.


Så nu säger vi godnatt & hörs i morgon!

Av Lina Råneby - 2 augusti 2010 19:52

Graviditeten har varit en härlig resa både på gott & ont. Jag startade resan helt ensam och visste inte alls hur allt skulle sluta. Det har ju inte slutat ännu & kommer inte sluta förns dagen jag dör. Just nu kan jag inte vara lyckligare. Min och älsklingens kärlek blir starkare för varje dag som går och längtan efter att få hålla våran son i famnen gör oss nästan tokiga.

 

Just nu är det bara väntan kvar, en evig väntan verkar det som! Tanken på att få bli en "riktig" familj när vi två blir till tre är oslagbar. Jag försöker intala mig själv varje dag om att inom snar framtid är jag faktiskt en mamma på heltid och kommer vara det för resten av livet. Längtan är stor.

 

 


Ryggen tar kål på mig och huvudvärken gör sitt också kan jag lova. Ska stressa tvättmaskinen lite så att jag kan gå in och ta mig en varm lång dusch sen. Man får nämnligen stötar när man duschar samtdigt som maskinen är igång. Någon som har något mer tips på hur man tar bort ryggvärken? Eller får den att sluta värka just för stunden åtminstonde. Kom med förslag! 

Av Lina Råneby - 2 augusti 2010 18:31

Nu är vi hemma igen, och jag känner mig helt förstörd! Tänk vad 24 timmar ombord på en båt kan göra med en gravid kvinna som mig!


Hade det jätte trevligt på båten, god mat och trevligt sällskap! Dock lite jobbigt att inte kunna sitta när man vill utan man står ju mestadels. Men det får gå för en dag. Har fått jätte ont längst ner i ryggen, det är något som irriterar mig.


Har kommit hem för ett tag sen, lagat lite mat och nu sitter jag och ska spana alla bloggar jag har missat det senaste dygnet!


      

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards