♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Lina Råneby - 14 augusti 2010 13:22

Jag är sämst på att uppdatera, jag vet. Förlåt.

Mitt internet krånglar och vill inte vara med riktigt, så avstod datorn igår. Var hemma hos mammi en sväng på kvällen och sen vidare hem till Aidy & Anna. Dom andra drack och vi hade det faktiskt trevligt ute på den mörka ballkongen. Sen vandrade vi ner mot stan för att se vad som hände där. Mycket folk och jag vann på chokladhjulet, 2 kg choklad. Kan det bli bättre? Fick stå och titta på när alla andra åkte karuseller, kan ni tro att jag var svartsjuk? Efter några varv var ryggen och fötterna inte att leka med så jag och älsklingen tog en taxi hem. Vaknade för någon timme sen, har verkligen försökt tvinga mig själv till att sova, då den här natten kommer bli den jobbigaste på länge. Ska hjälpa till och "jobba" från 18-05 06? Men man ska ju aktivera sig i slutet av graviditeten.

      

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards