♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Lina Råneby - 10 augusti 2010 22:25

Jag mår likadant och det har inte hänt så mycket i mitt liv idag då jag enbart har legat i soffan! Älsklingen är och köper andra halstabletter åt mig nu. Köpte några som smakade skit, trodde som var goda för det var dom "starkaste" shell macken hade. Men aldrig att jag stoppar en till sån i munnen. Han har också ett knep vi ska göra när han kommer tillbaka. Ha huvudet över en hink med kokhett vatten och en handduk över, någon som har testat det? Värdt ett försök, bättre än att må såhär.

 

Sen blir det en film och försöka somna, inte det lättaste när jag knappt får luft. Vi hörs i morgon då jag förhoppningsvis är lite piggare, gladare, friskare och roligare.

 

Av Lina Råneby - 10 augusti 2010 16:41

Jag ligger kvar, har blivit sämre sen i morse. Känner mig helt svag. Orkar liksom inte resa mig upp för att gå och kissa utan väntar till sista sekund. Det här med att vara sjuk och höggravid är nog inget att rekommendera. Har fått i mig lite mat som tur är och har faktiskt dryckit c-vitamin och ätit en panodil zapp som verkar vara lika med noll?

 

Ligger och lusläser alla bloggar jag följer och har på "favoriter" tanken är att jag vill ha flera bloggar att följa läser kanske 20-25 varje dag som man liksom har kommit in i, men det räcker inte. Så har ni några bra bloggar att tipsa om så skriv gärna en kommentar.

 

Nej nu blir det family guy, verkar vara det bästa som sänds på tv just nu?

 

  

jag vill kunna ha jeans på mig

jag vill ha sådär långt fint hår

jag vill så mycket just nu..

Av Lina Råneby - 10 augusti 2010 11:44

Så var det tisdag, har sovit som en kratta vaknat upp flera gånger och mått dåligt. Men valde nu sista gången att gå upp ur sängen och inta soffan istället. Nyser gör jag ungeför var femte minut. Kan det bli bättre. Känns inte som att jag har så hög feber i dag dock, får hoppas att det inte kommer i kapp till eftermiddagen/kvällen. Ska snart orka mig till att laga lite frulle, magen kurrar efter mat sen får vi se vad jag gör. Förmodligen INGENTING!

 

 

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards