♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Lina Råneby - 12 augusti 2010 19:03

Är det bara jag här i Eskilstuna som tycker att det har varit en otroligt varm dag idag? Känns som att jag dör av svett snart. Var och handlade med älsklingen, köpte en massa saker. Visar er i morgon! Sen gick jag till stan och träffade Sara och sen kom Jennifer, vi satt och fikade och snacka skit. Sen rörde vi oss mot Spicy Hot för att fylla på magarna. Blev god mat och snack där också. Jätte trevligt var det.

 

Nu sitter jag hemma och tänka sig att tjockisen gick hela vägen, hade sällskap av Jennifer halva vägen så då gick det fort, sistat halvan tog dock lite längre tid. Men hem kom jag. Nu sitter jag här i soffan och glor runt lite. Ska snart bege mig iväg med älsklingen och några till till en park för att dom ska drick öl. Själv nöjer jag mig med min cocacola. Får se hur länge jag orkar vara ute, känner att huvudvärken börjar smyga sig på och jag måste vara frisk på lördag. Men först vill jag till stan och vinna mig lite choklad eller en nallebjörn åt plutten.

 

    

Av Lina Råneby - 12 augusti 2010 11:51

Vet inte vad som hände, men jag kunde inte gå och lägga mig igen utan började fixa ordning här hemma, plattade håret, sminkade mig och jag vet inte vad! Extra energi efter att ha legat i sängen?

 

Så länge inte huvudvärken kommer tillbaka så kör jag!

 

    

 

Lite lunch på detta skulle sitta ganska fint, men sen försvann fantasin...

Av Lina Råneby - 12 augusti 2010 09:32

Nemen tjena bloggen, tror det måste vara första gången jag skriver ett inlägg såhär tidigt. Men jag är vaken, dock inte pigg eller kry men vaken är jag. Tog mig i kragen och gick upp när klockan ringde för att ta mig till k68 och få ett papper påskrivet. Var ganska jobbigt att cykla då nästan alla vägar var avstängda med tanke på åfesten som är i helgen. Sammandragningar hela vägen fram och tillbaka, plutten tycker nog inte om när jag anstränger mig för mycket. Nu ligger jag i soffan och kollar bloggar. Funderar på att gå och sova någon timme till, eller göra ett tappert försök till att väcka älsklingen. För idag ska vi nämnligen shoppa. Får se om det blir tråkiga TunaPark eller kanske västerås? Har gett mig fan på att jag ska hitta en snygg och skön mjukisdress iaf.

 

Hostan har inte gett med sig och inte förkylningen heller, men febern verkar vara totalt borta som tur är.

 

Vi hörs senare!

 

  

om 22 dagar är den här pinglan hemma =D

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards