♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Lina Råneby - 23 augusti 2010 21:16

  

Snart är det 5 hela år sedan..

Det gör hjärtat ganska mycket tyngre..

 

 

 

Av Lina Råneby - 23 augusti 2010 19:38

Det enda min lilla plutt gör är att hicka, han har hållt på ett bra tag nu och det börjar kännas lite obehagligt. Men skönt att känna honom iaf!

 

Ligger hemma i soffan nu, min lillebror kom för ett tag sen och Sara är här också. Dom har båda lyssnat på när plutten hickar. Synd att jag själv inte kan höra det. Kollar på tv och jag nördar dator som vanligt. Har nyss ätit lite mat. I morgon börjar faktiskt vardagen för oss också. Jag ska till k68 och älsklingen ska till örebro på jobbintervjuv eller något liknande. Du ser, det börjar gå framåt!

 

Ska jag vara ärlig har jag fått lite bloggtorka, finns det något speciellt ni vill att jag ska blogga om?

 

 

 

 

 

Av Lina Råneby - 23 augusti 2010 14:01

En snabb fråga, var fan kom sommarvärmen ifrån?

Jag är trött på sommar nu, jag vill ha höst.

Ligger hemma hos Vicky i hennes soffa och gör absolut ingenting. Funderar på om vi ska sova hos mamma idag eller hos oss. Ska vara barnvakt åt lillebror i natt. Badkaret mamma har hemma lockar ganska rejält men samtidigt så är ju min säng skön. Haha vilket dilemma.


Har haft ganska mycket sammandragningar idag, eller förvärkar? Vet inte riktigt hur man ska skilja på dom. Någon som har en vettig förklaring?

Av Lina Råneby - 23 augusti 2010 11:48

Så var det måndag igen, en måndag som verkligen är vardaglig. Dom fletsa har väl börjat jobba igen efter semestern och alla har börjat i skolan igen. Själv har jag faktiskt varit vaken sen klockan nio i morse. Ringde ett samtal och tänkte att det var onödigt att gå och lägga sig igen. Hade det jätte trevligt igår blev fyra omgångar med Chicago, tråkigt nog vann Vcky tre utav dom gångerna. Men i morgon blir det texas hold em kväll med pengar invovlerade, då jävlar ska jag skärpa mig.

 

Ska iväg en sväng nu, älsklingen ska klippa sig och jag funderar lite på om jag också ska klippa topparna så det växer snabbare?

 

  

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards