♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Lina Råneby - 30 augusti 2010 22:56


Sandra tror att han kommer 3 September

Elin tror att han kommer den 7 September

Mamma tror att han kommer den 9 September

Älsklingen tror att han kommer den 9 September

Vicky tror att han kommer den 9 eller 12 September

Sara tror att han kommer den 10 eller 22 September

Cassie & Anonym tror att han kommer den 14 September

Sanna tror att han kommer den 15 September

Elin tror att han kommer den 20 September

Becca tror att han kommer den 23 September

Jenny tror att han kommer den 24 September


Fortsätt att gissa, ännu är han ju inte här.


  

Av Lina Råneby - 30 augusti 2010 21:00

Ligger här i soffan och spanar runt på alla bloggar jag följer! Funderar starkt på att gå in och ta mig en varm dusch, har haft ont i magen nästan konstant hela dagen och en varmdusch kanske gör susen? Mådde illa ett tag också hemma hos Vicky, men det släppte när jag kom hem. Först kanske jag ska nörda ett eller två avsnitt av One Three Hill innan älsklingen kommer hem och blir galen för att jag vägrar stänga av. Har ju trots allt bara en skiva kvar av säsong 2!

 

Mamma & jag var ju och satte in annons idag förresten, helt sjukt att det har gått 5 år! 5 år! Fick till en jätte fin annons, ni får se bild på onsdag.

 

    

 

Lina idag & magen idag!

Av Lina Råneby - 30 augusti 2010 20:43






 

  

Av Lina Råneby - 30 augusti 2010 18:40

Det blev en oplanerad tripp till Ikea med Jonas, Vicky och Sara. Shoppade lite grann, nödvändiga saker såsom bestick, kuddar, filtar och överkast. Ni får se kort senare från vardagsrummet det blidde grönt efter inspiration från Vicky. 


Vi planerade att ta en massa kort på Ikea, eftersom vi är så dåliga på det här med kort. Men konstigt nog åkte inte kameran upp en enda gång! Har haft förvärkar hela dagen i magen, även lite ont i ryggslutet. Just förtillfället känns det inte som att jag kan bli större, men det kommer väl?


Sitter hemma hos Vickan nu, ska cykla hemåt relativt tidigt idag för i morgon är det en lång dag först kk68 och sen möte med soc. Uppgång tidigt med andra ord. Men jag återkommer senare med lite bilder.

Av Lina Råneby - 30 augusti 2010 12:36

Så var det måndag igen och vardagen är igång! Har fixat ordning mig på mammas order och ska snart cykla ner till stan för att möta upp henne. Vi ska till ekuriren och kolla vad det kostar att sätta in en minnesannons för älskade Robin.

 

Sen får vi se var jag tar vägen, antar att jag cyklar förbi Vicky och co ett tag.

 

Har haft förvärkar hela natten nu igen, men det stannar ju där så överlycklig är jag inte!

 

  

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards