♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Lina Råneby - 25 augusti 2010 22:11

Sitter nu hemma hos Vicky efter en mysig kväll hemma hos mamma! Det blev tacos till middag och väldigt trevligt sällskap! Mysigt att sitta och snacka med Jossan, var över ett år sedan vi faktiskt pratade med varandra. Kul att se att allt går bra för henne och att livet rullar på som vanligt. Blev mätt så jag nästan sprängdes också, åt verkligen för två ikväll.


Åkte och mötte Vicky när hon slutade jobbet och nu sitter vi här hemma, börjar bli en vana! Ska väl spela lite kort om ett tag, riktigt trevligt det också & speciellt om man vinner så som jag gör.


Bilder kommer sen när jag kommer hem!

Av Lina Råneby - 25 augusti 2010 14:17

Even the life you have is borrowed,

cause you are not promiesed tomorrow.


    


Nu ska jag laga mig lite ravioli tror jag!

Av Lina Råneby - 25 augusti 2010 13:21

Goddag Onsdag!

Har sovit som en stock hela långa natten, varit upp och kissat tre gånger också men jag somnade om direkt efter så det var skönt. Hade pokerkväll hos Vicky igår och självklart vann jag, två matcher av tre. Så nu har jag en massa jävla tjugolappar att lägga ner i bäbisens spargris.

 

Ska lägga in en maskin och dammsuga lite tror jag, senare ikväll ska jag hem till mamma för middag med henne och min gamla syster. Var år och dagar sen jag träffade henne så det ska bli kul & spännande.

 

  

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards