♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Lina Råneby - 27 augusti 2010 18:11

Världens sämsta bloggerska? Känns nästintill så. 


Men har haft fullt upp från att jag vaknade tills nu. Var nere på stan och pratade med försäkringskassan angående pengar jag inte har fått och ansökan om mammapenning. Men det skulle dom skicka papper om så det var inte så smidigt som jag trodde att det skulle vara. Har haft en trevlig dag med Sara. Vi har dessutom skådat en fågel som åkte rakt in mitt fönster och tvärdog. Nu har vi äntligen kommit hem till Vicky och ska snart sätta igång med tacosen. Blir nog en riktig tjejkväll i kväll. Mysigt.


Jag höll förresten på att svimma idag, kände mig helt och hållet off alltså, huvudet snurrade och benen nästan vek sig. Men det blev lite bättre efter en glass.


  

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards