♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Lina Råneby - 6 augusti 2010 23:47

Har inte haft en sån här mysig fredagskväll på länge länge. Åkte hem till mamma vid fem tiden, åt jätte god mat. Lövbiff&Pommes med beasås och iskall cocacola. Sen fixade mamma mina naglar, målade och filade och hade sig. Jag är så stolt att jag äntligen har fått naglar. Morfar kom också, hur trevligt som helst. Hoppas du kryar på dig snart älskade du! Sen blev det kortspel för hela slanten, satt säkert och spelade i två timmar. Sargon vann, men det förtjänade han min älskling.


tack för en jätte mysig kväll min älskade familj.

      


Nu blir det Karatekid och chips för våran del! Magen är stenhård och har varit det senaste timmarna. I morgon går vi in i v 35 då kommer bilder :)

Av Lina Råneby - 6 augusti 2010 16:14

Nu var det fredag och helg igen! Har spenderat dagen utanför dörrarna dvs utan dator. Var nere på stan en sväng i morse & sen hemma hos mammi. Fick sänghimmeln och skötväskan, jätte fina båda två. Fick gå till Barnens hus och köpa ett stativ till himmeln bara. Blev ju inte så billigt trots allt. Men jätte fint blev det. Kort kommer sen.


När jag precis kommit hem och slängt mg på soffan plingar det på dörren och en överlycklig Jonas står utanför och har tagit sitt körkort i smyg. Grattis min vän det förtjänar du verkligen. Åkte ut på en liten tur med honom och kom precis hem igen.


Ska hänga tvätt och sen bege oss till mamma för middag och mys!

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards