♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Lina Råneby - 13 augusti 2010 15:13


Så här mycket som jag svettas just nu efter att ha duschat och fönat håret och plattat det lite lätt har jag nog inte gjrot sen jag föddes. Det är äcklig värme ute.  

Av Lina Råneby - 13 augusti 2010 14:30

Skrattretande, hade fått en kommentar som löd "usch ät bajs" seriöst? Vilken nivå ligger du på? Nej såna kommentar skrattar jag bara åt.

 

Blev ingen mer uppdatering igår, vi spenderade kvällen ute på eskilstunas gator. Hade det jätte trevligt. Satt först vid vattnet på en brygga där dom andra klunka i sig en massa öl och jag nöjde mig med cola. Sen vidare mot stan för lite mat och sen spelade vi en massa i hopp om att vinna choklad. Vilket vi inte gjorde, men det ska jag göra idag. Vann dock två nallar åt plutten som är perfekta i hans spjälsäng som barar står och väntar på honom.

 

Nu på morgonen/dagen har vi städat hela lägenheten, så nu är det fresh and clean igen. Har precis duschat och ska fixa mig fort för att gå ner till stan. Måste lämna in papper till försäkringskasan och soc idag. Men på något konstigt vis känns det som att det är lördag?

 

    

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards