♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Lina Råneby - 3 augusti 2010 23:51

Det börjar bli en vana att ha huvudvärk såfort mörkret faller. Det är jobbigt men det finns som sagt var ingenting att göra ont. Har druckit liter med vatten för att få det att gå över men det hjälper inte heller. Ska väl snart förflytta mig in i sängen och försöka sova och vakna upp utan huvudvärk.


Ni är ju ganska många som läser bloggen, skulle vara kul om ni lämnade eran bloggadress om ni har någon. Tycker det är så kul att hitta nya roliga bloggar att följa! Så sippa in en kommentar så jag kan få se vilka ni är.


 


Godnatt! 

Av Lina Råneby - 3 augusti 2010 21:23

Nu har jag sovit två behövliga timmar, hade nog kunnat sova för natten känns det som! Men älsklingen drog upp mig i brist på annat. Ätit köttfärssås och spagetti och diskat och städat och haft oss. Så nu är det fräscht again. Känner mig rastlös som få, vi ska väl dra ut och hitta på någonting tror jag. Om inte annat köpa lite chips kanske så vi kan kolla film ikväll och snutta på något gott. Var ett tag sen jag åt chips så det kan jag ju unna mig ;) Måset förbi Ica Maxi och kolla efter en riskudde fick tips om att dom var billiga där och en varm riskudde på ryggen/magen ikväll skulle fanimig sitta fint.


Just be the one you are, and I'll be there for you every moment.

Av Lina Råneby - 3 augusti 2010 16:13

Besöket hos barnmorskan gick bra, fick vänta ett bra tag i väntrummet innan hon kom och hämtade oss. Blodtrycket var som det skulle, hjärtat slog helt perfekt och han läg i samma ställning som tidigare. Hon reagerade på hur hård magen var under hela tiden (sammandragningar) men det var inget som var farligt. Jag följer kurvan precis som jag ska och nu kommande veckorna blir det varannan vecka igen såvida allt går som planerat. Nästa gång ska vi göra en sammanfattning av graviditeten osv.


Jag sa till barnmorskan att vi var säkra på att plutten tittar ut redan i v37 någon gång. Hon var inte lika säker, men nog trodde hon han hade bråttom ut, hon gissade på v39. Så nu mina läsare i vilken vecka tror ni att jag föder?


  

Av Lina Råneby - 3 augusti 2010 12:20

Fick en spännande överaskning när jag kom hem, mitt nya simkort har kommit med nytt nymmer och abbonemang! Skönt att känna att man alltid har pengar på mobilen nu och kunna ringa om det behövs. Var även nere på stan på förmiddagen efter k68 och hittade två linnen för 49:- på bikbok. Långa och perfekta för magen. Se vad man kan hitta kap mitt på morgonen.


Nu ska vi snart iväg till barnmorskan för kontroll och höra pluttens små hjärtslag.


Av Lina Råneby - 3 augusti 2010 08:04

Godmorgon, då var man vaken! Känner mig helt förstörd just nu, men det brukar gå över om en timme eller två när jag gått upp såhär tidigt. Försöker fortfarande få älsklingen att vakna men det är dock ett större problem. Försöka reda ut det här med jobbsökning idag då, är jag verkligen tvungen att söka jobb tills dagen jag föder? Känns så otroligt onödigt när mna ändå inte kan börja jobba nu. Skämmigt när dom ringer om jobbintervjuv osv.


Vad gör ni en mulen dag som denna?

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards