♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Lina Råneby - 18 augusti 2010 19:36

 

Trots att revbensvärken inte har lagt sig har vi varit och handlat hela långa dagen. Det var ju inte en grej Vicky skulle ha till sin nya lya. Men det kommer bli hur mysigt som helst där. Vi handlade lite mat på Willys och smågrejer på ÖB. Världens finaste tavlor bla. Nu har älsklingen dammsugit och dammat överallt medans jag tampandes med disken med en tröja knutan under revbenen för att slippa smärtan. Ska snart laga lite mat, fiskpinnar och potatismos får det bli idag. Var säkert ett år sen jag åt det känns det som. Får se om vi orkar ge oss iväg till Vicky ikväll för att inviga hennes lägenhet med lite anden i glaset? Ska lägga mig med värmekudden och kolla något avsnitt One Three Hill och se om det ger med sig.

 

      

Av Lina Råneby - 18 augusti 2010 12:20

JAG HAR SÅ ONT I MINA REVBEN PÅ HÖGER SIDA!! Jag vet inte var jag ska ta vägen, ta ett djupt andetag och det gör ont. Och hostan jag har kan jag ju lova inte sätter sig fint på revbenen. Just nu går jag med en handduk lindad runt revbenen hårt så det blir lite stöd. Har läst på lite forum och sidor att det kan vara bebisen som sparkar mot revbenen nu, men det konstiga är att jag inte känner sparkar där utan bara har fruktansvärdt ont hela tiden. Ska till barnmorskan i morgon så ska berätta det för henne. Men hennes svar blir väl bara " det är en del av processen ". Men en sak kan jag lova, jag står inte ut med den här smärtan i 30 dagar till.

 

Ska ta mig en varm dusch och fixa ordning mig lite, måset städas här hemma också så det får bli av. Sen ska vi åka och handla med Vicky och Sara och dom. Dom ska storhandla och vi också, så det blir ju perrfa!

 

 

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards