♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Lina Råneby - 19 augusti 2010 21:21

Är fortfarande kvar hemma hos Vicky. Sitter och socialar oss. Pekka och Elin har kommit förbi också. Börjar dock bli ganska hungrig så får se om kocken Vicky kanske bjuder på något gott annars är det snart dags för refrängen och åka hem och äta. Har även fått andra säsongen av One Three Hill så jag vill hem och titta titta titta.


        


Lite bilder från dagen, sista bilden ser det ju knappt ens ut som att jag har en mage!

Av Lina Råneby - 19 augusti 2010 17:44

Sitter nu hemma hos Vicky, hennes nya lya. Var nere på stan ett bra tag och handlade en massa småsaker hon behövde. Det är riktigt mysigt här nu, hennes vardagsrum går i vitt/lime grönt vilket gör att jag vill ändra om hemma. Hur fint som helst är det med en lite annorlunda färg.

 

Gick bra hos barnmorskan. Dock är hon ju lite bakom flötet. Fick liksom moderskapsintyget och andra viktiga papper jag skulle fått i vecka 24. Men som sagt tur att jag fick dom innan jag födde. Hon frågade om jag hade önskemål inför förlossningen, svårt att veta det när det är första gången man ska gå igenom det? Men min önskan var bara att jag vill ha all information tydlig innan under och efter. Plutten har sjunkit ner nästan hela vägen i bäckenet nu enligt efter hur hon kände och jag har bara gått upp 4,5 kg sen inskrivningen. Blodvärdet var dåligt som sist, kanske maten jag behöver ändra på?

 

Nu ska jag bara ligga här och njuta av livet lite, för revbenen gör inte ont när jag inte hostar och jag hostar inte för tillfället. Senare ska jag hem och nörda One Three Hill, för i morgon ska jag åka och byta ut säsong 1 mot 2 hemma hos Elin.

 

Hörs senare med lite bilder jag har i mobilen som jag tyvärr inte får in nu.

Av Lina Råneby - 19 augusti 2010 13:11

 Vaknade för en timme sen, har sovit hur gott som helst i natt! Känns skönt. Och revbbenen värker inte lika mycket idag som igår. Dom gör fortfarande ont men bara när jag hostar eller skrattar. Får väl vara en munter Lina idag som inte skrattar.


Ska iväg till barnmorskan nu när som helst, så jag återkommer mer när jag kommer hem sen.


  

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards