♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Lina Råneby - 1 september 2010 22:15

Nu har man varit på seansen tillsammans med mamma. Jag är glad att älsklingen hoppade över för då blev det 150kr billigare. Det var inte bra överhuvudtaget, visst kul för dom sex som fick en liten hälsning. Men resterande av 94 personerna fick nog inte ut någonting utav det hela. Vi gick till och med tidigare. Nästa gång får det bli en mindre seans där man faktiskt får kontakt med någon! 


Nu sitter jag hemma hos Vicky, ska kolla på film och bara försöka sova. Har inte varit på bästa humöret under dagen, men det har gått bättre än vad jag trodde att det skulle göra. Imorgon blir det barnmorskan klockan 09,15 så tidig uppgång. Och på kvällen kommer Carro till Eskilstuna, var evigheter sen man träffade henne. Så tacos hemma hos oss har jag redan lovat henne. Och på fredag kommer Cassie!! Åh vad jag längtar.


    

ÄLSKAD & SAKNAR FÖR ALLTID

Av Lina Råneby - 1 september 2010 16:37

Sitter nu hemma hos mamma efter en sväng på graven med morfar! Var jätte mysigt att vara där, satte fina rosa rosor åt våran saknade. Sen satt jag och morfar och pratade om allt och inget i minneslunden ett bra tag. Kändes jätte mysigt. Nu ska vi snart äta köttfärsås och spagetti och ladda upp för ikväll, Ikväll ska vi på seans i aulan på komvux. Ska bli spännande och se om man kanske kan få en hälsning dagen till ära?


Kvällen ska sen spenderas hemma hos Vicky, försöka vara glad med en massa gott och bra film, Ska nog ta med mig hårfärgen också och tvinga någon utav dom att färga mitt hår.


Vi hörs senare! Wish me luck tonight.

Av Lina Råneby - 1 september 2010 11:33


Vaknade för ett tag sen, skulle nog helst sova bort hela dagen! Men ska försöka göra det bästa av den. Idag är mina tankar hos dig älskade bror.  

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards