♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 19 september 2010

Av Lina Råneby - 19 september 2010 21:52

Nu sitter vi, min älskade familj i soffan och bara myser. Leon ligger mellan oss och tuttar så gott på sin napp. Han har varit mycket lugnare idag. Kom på att jag gav honom fem droppar av sempers i morse så undra om det kanske är det som har gjort susen? Nu ska jag inte utmana ödet, kvällen är inte slut och plutten har inte somnat ännu. Men vi hoppas på att få sova lite i natt och att plutten inte har ont i magen. 


Det känns att sitta här som en familj, när älsklingen pratade med en kompis i telefonen sa han jag är med min familj. En grym mening och så betydelsefull. VI ÄR EN FAMILJ NU, svårt att smälta in. Men så underbart.


Av Lina Råneby - 19 september 2010 18:01

Kom precis innanför dörren igen! Blev en tripp ner till stan och fika med Jennifer och Sara! Önskar tiden går fort för Jennifer, men sakta för mig! Var jätte trevligt och Jennifer vägrade släppa Leon :) Leons morfar var förbi på lunch och lite mys tidigare idag. Och innan vi gick ner till stan kom Saras farmor förbi på en fika, nu undrar ni säkert varför Saras farmor kom? Men Saras farmor är som min farmor också, jag kallar henne farmor! Trevligt att träffa henne det var ett tag sen. 


Handlade lite på stan och älsklingsplutten har sovit hela tiden, nu vaknar han nog snart och vill ha mat. Han har spytt lite grann idag, dock inte lika mycket som igår. Men det är ju vid den här tiden det drog igång igår så nu håller vi tummarna för att han får mår bra ikväll. Ska laga middag också när min man kommer hem. Kötbullar potatis och gräddsås får det bli. Disken måste tas hand om också. Det är faktiskt inte alltid lätt att ha en liten, det blir ofta så att man skjuter upp saker och ting för att ta det sen. Men det  blir aldrig något sen.


Sara har åkt hem och duktiga hon ska iväg och rösta! Det skippar jag, känner inte att jag är insatt för fem öre och bryr mig faktiskt inte så mycket heller. Det görs ju ändå inga förändringar som vi "vanliga" människor märker av iaf. Får se om hon cyklar hit sen eller inte. Måste tacka dig gumman för den här helgen har varit hur mysigt som helst och tack för all hjälp med Leon! Du är en stjärna men det vet du ju redan. 


  

Av Lina Råneby - 19 september 2010 13:51

Gör som jag och bli medlem på GratisBio =)



Klicka på bannern över och registrera dig!

Av Lina Råneby - 19 september 2010 10:03

Vårat lilla hjärtegryn somnade till slut igår, men innan skrek han sig nästan blå. Älskade Leon, det är så svårt att veta vad man ska göra. Ibland funkade det att sjunga så han blev lugn men ibland ingenting. Han somnade iaf tätt intill mig i sängen med musik på från mobilen. Jag tvärdäckade jag också, helt slut efter allt hans skrik. Han sov hela 6 timmar och vakande inte förns klockan sex i morse och ville ha mat. Den har han inte spytt upp ännu så hoppas på att han mår bättre idag. Mår han bättre ska vi ta oss ner till stan för att byta en tröja jag köpte i alldelles för stor storlek! Kul att Medium är för stort =) Sen om vi orkar kanske ta en promenad bort till ÖB och kika in det nya outletet som har öppnat. Lite tråkigt dock utan pengar att spendera, men en skön promenad blir det allt.


Om kärlek vore tid, skulle jag ge er en evighet. 

Jag älskar er mina grabbar <3


  

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards