♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Lina Råneby - 7 september 2010 21:22

Idag grattar vi lilla Leon på födelsedagen och säger välkommen till världen.. 

Han bestämde sig för att komma ut kl 15,10 vägde: 2810g och var 48cm lång.. 

Förlossningen har gått bra och hela familjen mår bra, Lina har lite ont men att

ha lilla Leon i sin famn får henne att glömma smärtan.. 


Han är så underbar och sååå liten o söt.. Ett stort Grattis och lycka till nu med eran nya familj Lina och Sargon

We love you / Sara&Vicky


  




     

Av Lina Råneby - 7 september 2010 06:32

Nu har jag försökt sova men det var bara att ge upp. Värkarna kommer med 10 minuters mellanrum ungefär och jag trodde nog aldrig att det skulle göra såhär ont. Vet inte var jag ska ta vägen när dom kommer! Och det var inget sipprande vatten utan det har kommit mycket mer. Har försökt äta en macka och oboy men det var inte lätt kan jag lova! 


Om det fortsätter såhär kommer vi ha våran son hos oss i dag! Hur underbart som helst och jag är så nervös att jag inte vet var jag ska ta vägen. Huvudet dunkar och hjärtat bara bultar! Vilken underbar känsla.


Vicky eller Sara får uppdatera er om vad som händer och sker senare under dagen! Förhoppningsvis kommer inte jag hem igen förns jag har den lille med mig.

Av Lina Råneby - 7 september 2010 04:55

Vattnet har gått, eller åtminstonde börjat sippra ut eller vad man nu kallar det. 4 bindor fulla! Värkar men inte regelbundna. Förlossningen för kontroll 07,30 !!!!


Är sjukt nervös, wish me luck

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards