♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Lina Råneby - 2 september 2010 23:10

Dags för mig att krypa till kojs känns det som, magen vägrar ge med sig men måste säga att det blivit lite bättre än tidigare! Har en veckorevyn & en Bild att läsa så jag intar nog sängposition nu tror jag. 


Packat BB-väskan har jag gjort nu, någorlunda bra! Lite saker som måste fyllas på men det tar vi hand om i morgon. Svårt att veta vad som ska packas ner, så om ni har tips så snälla kommentera?

Godnatt!
 

Av Lina Råneby - 2 september 2010 21:41

              


Detta var det vi fick av Carro och hennes man, blev hur glada som helst!

1, snuttefilt 2, ammningskudde 3, sängkläder 4, body+byxor 5, pyttevantar 6, som man badar plutten i (minns ej vad det heter) 7, skjort/body


Klicka för att få större

Av Lina Råneby - 2 september 2010 21:15

Är riktigt rubrikslös om jag ska vara ärlig!

 

Ligger här i soffan och försöker hitta en bra ställning för att inte ha ont. Har nämnligen haft förvärkar/sammandragningar dom senaste fem timmarna. Det verkar itne vilja ge sig och jag säger inte emot, det kan ju vara början? Vem vet. Mötte upp Carro vid tågstationen och vandrade hemåt. Satt och snackade skit och lagade tacos, jag stod för matlagningen och hon för diskningen. Jätte mysigt! Fick jätte mycket fina saker utav henne. Bilder kommer sen!!

 

Nu ska jag läsa veckorevyn som kom i brevlådan idag, gick ju på det där erbjudandet om tre nummer för 59kr och det kan det vara värt. Jag är trött också, inte varje dag man går upp klockan åtta! Så blir kanske tidigt i säng i kväll?

 

  

Dagens mage!

 

     

Dagens Sargon & Lina

Av Lina Råneby - 2 september 2010 13:47

Blev en trevlig lunch på staden tillsammans med Vicky och hennes bror. Dom var dock helt lost på fleanour, kom och bad oss betala mitt i maten? Hm märkligt. Maten var ingen höjdare så vi går nog inte tillbaka dit.


Cyklade kanonfart hem till Vicky sen i ösregnet som kom från ingenstans? Nu ligger vi här som två potatisar i varsin soffa, hon är uppspelt med sina nya iphone och jag gluttar runt på bloggar. Ska cykla iväg och handla lite sen på hemvägen!


  

Av Lina Råneby - 2 september 2010 10:44

Nu är vi inne i den efterlängtade månaden! Den vi har väntat på sen i Januari. Och hösten har verkligen kommit tycker jag. På väg till barnmorksan i morse höll vi på att frysa ihjäl trots tjocktröja och sjal. Det gick bra på besöket och barnmorskan tyckte likadant som vi att det är dags för bäbisen att komma ut nu. Han hade sjunkit ner så långt ner i bäckenet han kunde komma så nu var det bara att vänta. Snart är det dags och det skrämmer mig lite, fatta att snart är det dags!

Blodvärdet och allt annat såg jätte bra ut, anledningen till att jag inte kände honom i förrgår är förmodligen för att han har svårt att röra sig med ett huvud som sitter fast och det finns inte så mycket plats för honom. fortfarande bara gått upp 5kg vilket känns väldigt skönt.

 

Ligger i soffan och glor, har diskat och satt på en tvättmaskin. Ska dammsuga om en liten stund tänkte jag och sen förmodligen gå ner och möta upp Vicky på staden för en liten lunch! I kväll kommer Carro hem till oss för tacos och en massa skitsnack, var evigheter sen och då menar jag år sedan.

 

  

jag & carro 2007 tror jag? 

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards