♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Lina Råneby - 3 september 2010 19:16

Blev en vända till ner till staden, fick lite panik av att sitta hemma. Gick runt själv en timme och strosade i väntan på att Carro skulle ta sig in till stan från Thorsälla. Hittade två tröjor och ett par leggins till!


      


Nu sitter jag och väntar på att Carro ska ta sig hit och sen ska jag fan gå och köpa mig någon mat någonstans, om jag inte kilar ner till ICA för att köpa något att laga. Hungrig är jag och jag är ensam om det vilket är lite tråkigt. 


Klockan 22 tiden drar vi våra arslen mot Arlanda för att hämta upp CASANDRA!

Av Lina Råneby - 3 september 2010 17:41

Sandra tror att han kommer 3 September

Elin tror att han kommer den September

N tror han kommer den 7 September

Nattis tror att han kommer den 8 September

Mamma tror att han kommer den 9 September

Älsklingen tror att han kommer den 9 September

Vicky tror att han kommer den 9 eller 12 September

Sara tror att han kommer den 10 eller 22 September

Micha tror han kommer den 13 September

Cassie & Anonym tror att han kommer den 14 September

Sanna tror att han kommer den 15 September

Martina tror han kommer den 16 September

Malin tror han kommer den 19 September

Morfar tror han kommer den 20 September

Elin tror att han kommer den 20 September

Becca tror att han kommer den 23 September

Jenny tror att han kommer den 24 September


Fortsätt att gissa, ännu är han ju inte här.


Av Lina Råneby - 3 september 2010 16:44

Har varit dålig på bloggen idag, efter duschen blev det nästan till att springa ner på stan! Åt lunch med älsklingen och Carro på Ming Palace. Sen gick vi runt på stan runt runt och runt för att jag skulle hitta en "höst" tröja, men alla var svindyra och det hade inte kommit in mycket att välja på. Hittade till slut en på Gina som jag valde att köpa trots att den inte verkade vara så varm. Träffade Jonas på en fika och sen mötte vi upp Sara och Vicky! Nu är jag äntligen hemma igen, blev en lång dag med mycket promenad. Hittade ett par leggins/strumpbyxor på Lindex blev inspirerad av Jenny förut så jag köpte ett par och jag ska köpa fler kanske lite tjockare. Hur sköna som helst och snygga också för den delen!


  

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards