♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 25 september 2010

Av Lina Råneby - 25 september 2010 10:39

   Fråga precis vad du vill så svarar jag när det kommit in tillräckligt många frågor

Av Lina Råneby - 25 september 2010 10:16

Vilket tråkigt väder det är i Eskilstuna idag, det regnar och är helt grått ute. Jag och Leon sitter och myser i soffan, han har precis ätit lite och ligger nu och drar sig. Jag tror han kommer somna snart igen, eller hoppas väl på det för jag behöver lite till sömn. Han vakna ju vid tre tiden i natt sen var han vaken med sin mor och far fram tills halv sex då somnade han. Men han skrek inte som han gjort tidigare nätter utan gnydde lite och lät lite då och då när han inte fick som han ville. Alltså helt okej!


Jag mår lite bättre idag också, har pumpat ut lite mjölk ur högra tutten för hand. (Den som jag har så jävla ont i) fick tipset av en barnmorska på BB. Det blev faktiskt mycket bättre efter 15-20 droppar.


Såhär stark är Leon i nacken, helt sjukt..

Av Lina Råneby - 25 september 2010 03:22

Leon har sovit nonstop sen sist jag skrev inlägget, dvs snart fem timmar! Nu har han ätit och sitter hos pappa och gnäller lite lätt. Ingenting jämfört med innan. Byta blöja och hoppas på att våran klarvakna son somnar snart. Jag lyckades somna två timmar också, svettades säkert ur mig två liter bara på den stunden. Vaknade av att det rann om mig bokstavligt talat. Har glömt att det är så när man har feber. Men det är väl ett tecken på att man håller på att bli frisk inte sant?


Just nu är vi otroligt glada, snälla låt oss få vara glada hela natten!!

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards