♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 9 september 2010

9/9

Av Lina Råneby - 9 september 2010 23:50

Jag är inte världens flitagste bloggare just nu, men jag har svårt att ta min tid till det när jag har en underbar son att titta på minuterna in och minuterna ut. Det blir bättre, om ett tag. Just nu är det så många att träffa & så mycket att göra.


Idag var vi ute med barnvagnen för första gången, gick hur bra som helst. Jag dock har lite ont där nere efter mycket promenad. Nu ska jag stupa i säng med min kära familj.


Imorgon blir det bättre uppdatering då jag ska spendera dagen hemma efter läkarkontrollen klockan 13! Kanske en förlossningsberättelse också om någon är intresserad?


  

Av Lina Råneby - 9 september 2010 09:05

Godmorgon! Inte ofta man har sagt godmorgon såhär tidigt i bloggen!


Sitter här en snabbis eftersom Leon somnade om brevid sin pappa efter att han fått lite mat. Har gått relativt bra att sova inatt, han har varit vaken några gånger och velat ha mat och lite närhet. Vi skämde bort honom och lät honom sova mellan oss. Jag är så rädd att jag inte ska höra honom. 


Kaos med bröstmjölken, jag har aldrig haft ondare i hela mitt liv. Och dom har säkert blivit tre storlekar större på 12 timmar! Pumpen blir min bästa vän, för jag vill då inte ha någon mjölkstockning.


   

Leon och hans kusin & sen hans pappa :)


Idag ska vi försöka ta oss ner till stan, första trippen med vagnen! Måste inhandla ammningsbh och lite strumpor åt vårat mirakel. Men vi hörs senare!! 

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards