♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 17 september 2010

Av Lina Råneby - 17 september 2010 23:51

Måste ju få glädja er med att jag är så glad att ni läser bloggen! Det ger mig mycket motivation till att faktiskt skriva. Idag hade jag besöksrekord. Kan tänka mig att det är för att jag faktiskt har uppdaterat mera dom sista dagarna? Eller? Ni kommenterar ju för jävla dåligt så det är svårt att veta.

Tänkte kolla vad ni vill att jag ska skriva mer om? Eller nöjer ni er med våran vardag som den är? 


Eftermiddagen spenderades hemma, sen var vi hemma hos mamma en stund. Men älskade Leon bara skrek och skrek. Han har så ont i magen lillkillen. Jag och Sara tog en promenad hem igen sen, hur skönt som helst. Älsklingen min är ute och firar Dennis som fyller år. Men tror att han är på väg hemåt snart! Vi ska kolla på det där Tylösand programmet minns inte vad det heter. Alla säger ju att det ska vara så bra så vi gör ett försök!


Vi hörs i morgon om inte annat!


    

Av Lina Råneby - 17 september 2010 17:15

Har precis kommit hem från en lång sväng på stan. Träffade Sara och Vicky för att träffa Camilla hennes barn och Vickys mamma på en lunch på Hurtigs. Hur gott som helst och riktigt trevligt. Sen gick vi runt och kollade lite. Jag köpte en höstkofta på bikbok, en ny napp åt Leon och sen klippte jag mig också. Syns dock inte så mycket. För jag vägrade klippa mer än 1-2 cm på längden. Men lite uppklippt och urtunnat så nu känns det jätte fräscht. 


Sitter hemma nu och Sara är här med mig, Leon är lite skrikig men så fort han får sin blåa snuttefilt så blir han lugn! Ska försöka diska lite och hänga upp tvätten. Får se vad som händer sen, kanske ta en promenad förbi mamma? 


Är lite nyfiken nu på att se om Carro eller Thessa har fått sina små mirakel, dom har inte uppdaterat sina bloggar på ett dygn. Önskar er all lycka!


  

Av Lina Råneby - 17 september 2010 11:56

Nu är jag och Leon redo för att gå ner till stan! Väntar bara på att Vicky ska sluta så vi slipper strosa runt där själva! Blir en fika med Vickys moster och hennes mamma också, behöver dock äta lite så får se om vi kan övertala henne till en lunch. Sara ringde också och skulle komma! Verkar ju bli en toppen fredag.


Vi hörs senare nu ska jag packa ner mitt älskade barn i vagnen!

Av Lina Råneby - 17 september 2010 09:02

Idag är det BF dagen för mig egentligen! Idag skulle våran plutt kommit till världen. Tacka fan för att han hade bråttom och kom tidigare. Nu har han redan hunnit blivit 10 dagar gammal och navelsträngen har till och med ramlat av.

Han ligger och försöker sova här bredvid mig, men han tappade bort sin favoritnapp hemma hos Sara igår så han har lite problem med att suga på dom stora. 


Blev inte mycket sömn inatt inte, Leon vaknade vid fyra tiden och vägrade somna om efter han ätit. Tror han var vaken till sex tiden. Inte undra på att han är så trött nu! Ska försöka få honom att somna sen fixa ordning mig lite grann, måste ta mig ner till stan för att fixa en massa saker. Ska ringa och väcka Sara också tänkte jag.



Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards