♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 8 september 2010

Av Lina Råneby - 8 september 2010 21:12

Nu är vi hemma, vi är hemma som en familj och jag har aldrig varit lyckligare.


Vi blev inte långvariga på BB utan åkte hem redan efter 24 timmar. Fanns liksom ingenting där att göra, ville bara hem till vårat eget. Förlossningen gick bra, eller bra kanske jag inte ska säga. Trodde jag skulle dö mest hela tiden. Aldrig haft så ont i hela mitt liv, men med tanke på underverket vi fick var det värt det. Kom in till Förlossningen 07,00 och han tittade ut 15,10 så det tog inte allt för lång tid och däremellan ville dom skicka hem oss under dagen. Men det tackar jag mig själv för att jag inte gjorde. 


Är hemma och har haft besök av Sargons mamma, hans bror, hans brors fru och deras barn! Alla tyckte Leon var så lik Sargon när han var liten och det stämmer nog bra! Vi bråkar dock om vilken näsa han har. Min eller Sargons.


Jag har fruktansvärdt ont där nere och i ryggen, kan knappt sätta mig och ställa mig! Men det är smärta man får ta. Våran lilla ängel ligger och sover, men jag ska nog ta och väcka honom snart så han kan sova i natt.


Tack för alla era gratulationer!

        

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards