♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg under juli 2010

Av Lina Råneby - 23 juli 2010 17:27

 



  

Av Lina Råneby - 23 juli 2010 17:17

Idag är ingen bra dag, fast samtidigt är det ju början på någonting nytt. Det finns ingen ide att deppa ihop som mamma säger till mig!


Vi står iaf på noll igen, eller inte riktigt men nästan! Har ingen vagn kvar, den har vi lämnat tillbaka och alla kläder också för den delen. Har lite kläder kvar och sen var jag inne på hm idag för att shoppa lite grann. Blir att åka till sthlm eller västerås nu i helgen och försöka köpa allt vi inte har. dvs ganska mycket.


Men det är bara att ta sig i kragen och ta nya tag, lite svårt när det känns som att man kom ner i en svart dimma! Men det här klarar vi. Väntar på att Malin ska komma förbi på en fika, hon hade en massa kläder hon ville ge till oss från hennes son som vuxit ur dom så hoppas på att det finns en massa fint där. Sen måste jag försöka äta någonting, är inte hungrig för fem öre men mat måste man äta!


Har fått in lite frågor också, så ska sätta mig ner senare ikväll och svara tänkte jag! Ska även ta lite kort på dom nya kläderna och hur magen ser ut idag!

Av Lina Råneby - 23 juli 2010 13:05

Så var det fredag igen, veckorna går fort och det gillar vi! Har sovit himla dåligt, började med att jag har fruktansvärdt ont på vänstra sidan längst ner i magen igår. Det gav inte med sig och i natt har jag vkanat ett antal gånger för att vara tvungen att trycka dit handen för att smärtan ska försvinna. Vaknade upp för ett tag sen och har fortfarande ont, det är dock inte något som håller i sig utan gör ont då och då. Undra om jag har fått mig en cysta på äggstocken? Ska vänta och se hur det blir om det går över eller om jag måste ringa barnmorskan.


Idag ska jag fixa mig en slagborr, men ingen verkar ju ha det i lilla eskilstuna? Jag vill få upp två hyllor så det blir fint i vardagsrummet. Ska även vika in all tvätt som stor i ikea påsar på golvet. Kände att det var kallt ute och jag blev överlycklig. Skönt att ha ballkongdörren öppen och det faktiskt renar luften.


Vi pratade om att gå på bio idag jag & älsklingen men det drar iväg så mycket i plånboken så vet inte hur vi gör.


Men vi hörs senare, glöm inte att ställa frågor i inlägget nedan!

Av Lina Råneby - 22 juli 2010 19:16

Fråga på vad ni vill i detta inlägg så svarar jag när jag fått tillräckligt!

Av Lina Råneby - 22 juli 2010 16:15

Det är sånt konstigt väder ute, man mår illa, svettas, fryser och har ont i huvudet konstant. Tyckte att det hade kunnat få regna hela långa dagen men sen ska den där soljävlen komma fram lite då och då.


Sitter hemma med Sara och snackar skit och kollar på tv. Pratade med älskade Cassie som ringde nyss också, åh hon och javier skulle shoppa bäbiskläder i helgen. Hon kommer hem snart, bara lite mer än en månad kvar nu. Och hon blir hemma hela 9 dagar. Hur kul som helst ska det bli och hon firar sin 20 års dag hemma också!



Av Lina Råneby - 21 juli 2010 19:54

Sådär, då var man klarstädad bara lite tvätt som håller på att torka nere i tvättstugan! Känns som att man hållt på en evighet men hittade massa saker att göra hela tiden. Det enda som är kvar är en IKEA påse fylld med ren tvätt och två garderober som ser förjävliga ut. Skulle behövt Saras hjälp just nu, haha. Belönade oss med Mcdonalds, som inte alls var gott för fem öre. Typiskt. Men mätta blev vi och det var ju huvudsaken. Såg att Snabba Casch hade laddat klart på datorn. Så en spikad film för kvällen med andra ord. Men innan dess ska jag göra ansiktsmask och spendera en lång stund i duschen med tappra försök till att raka benen. Det tar sin tid kan jag lova.


Har tändt ett jätte fint ljus som jag fick av en vän i 20 års present. Jag älskar ljus!


  


Funderar på att ha en frågestund i bloggen, någon som tycker det låter som en bra ide? Får jag inga svar angående det så skiter vi i det. Annars kör vi.

Av Lina Råneby - 21 juli 2010 15:00

Jag vill inte städa men jag vet att jag måste, det ser förjävligt ut så en storstädning skulle sitta fint! Så länge sysselsätter jag mig med att leka lite med webbkameran, tills jag får tillräckligt med energi till att börja. För jag vet inte var jag ska börja någonstans? Har fått i en maskin iaf det är ju alltid en bra början.


      

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards