♥ 20år & Leons mamma

Direktlänk till inlägg 29 september 2010

29/9

Av Lina Råneby - 29 september 2010 15:07

Har inte hunnit uppdatera här någonting. Försov mig i morse, jag sket i att klockan ringde och vände mig om och kramade min älskling istället. Leon sov nästan hela natten i sin egen säng. Han var vaken vid fem tiden och skrek ett bra tag men hos hans pappa blev han lugn. Är det inte konstigt att han blir lugnare hos alla andra förutom mig? Kan det vara för att jag spänner mig och blir orolig när han skriker på ett annat sätt än andra? 


Medans Vicky matade honom i morse fixade jag mig. Och medans Vicky fixadde sig fixade jag Leon. Sen tog vi en promenad till min husläkare, hade en tid där för att kolla upp mina leverfläckar som jag hatar. Dom får jag ta bort den 19 hur skönt som helst. Äntligen kommer jag kunna gå i urringat utan att må dåligt. Ner på stan och träffade Camilla för en lunch på Hurtigs. Kikade även runt lite grann och hittade en skjorta på rea och fem par nya strumpor som var väldigt behövligt.


Nu sitter vi hemma hos Vicky och har nyss haft besök av Leons mormor och gammelmorfar som mysde lite med honom. Ska snart ta en promenad hem till oss igen för att tvätta och städa lite. Ikväll får vi se vad som händer. Men uppdateringar här ska det bli kan jag lova! 


  

 
 
Hege - Julias mamma!

Hege - Julias mamma!

29 september 2010 22:34

Jag vet hur det kænns før dig! Julia var likadan, hon ville inte sovna i min famn utom nær jag ammade henne till søms dom førsta ca 2 månaderna, var inte ledsen før det! Det har inget med dig att gøra! Det ær bara det att du luktar mjølk, tutte och mamma generelt! Jag pratade med min b, om det och hon sa att så ær det næstan før ALLA! Det ær mera onormalt att det INTE ær så ænn att det ær så! Bebisar spænner sig och gråter ofta nær dom ær med sin mamma jusst eftersom att dom kommer på att det luktar tutte och varfør ska dom då ha nappen nær dom ændå kan få ækta vara liksom?:) Dom ær inte dumma dom små inte! :) Tænkte bara sæga det så att du vet att det nog med 99.99% sækerhet har inget med dig att gøra! :)

http://hegekolstad.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Råneby - 3 december 2010 01:51

Min nya blogg; KLICKA HÄR

Av Lina Råneby - 2 december 2010 23:02


Och så var magvärken tillbaka! Inget ovanligt?! Irriterande, ligger med värmekudden och hoppas på att Leon vill fortsätta sova tills mammas magvärk har gått över. Vicky ligger och pillar naglarna i andra soffan och älsklingen är och kämpar med deras ...

Av Lina Råneby - 2 december 2010 21:53


Jag måste få tillägna ett inlägg till en äkta vän! En tjej som kommit så nära mig på så kort tid. En tjej som jag inte skäms det minsta för. En tjej som alltid gör mig glad. En tjej som man bara kan vara arg på i fem minuter. En tjej som gö...

Av Lina Råneby - 2 december 2010 19:30


Hej gott folk! Jag & Leon har varit hemma hos Vicky hela dagen därav den dåliga uppdateringen. Jag har strosat runt också och försökt få tag på min IPHONE. Enligt tele2 hade den kommit till eskilstuna. Men den fanns ju ingenstans. Snacka om att först...

Av Lina Råneby - 2 december 2010 14:02

  Älskade bror, var du och besökt oss i morse? Ville du visa att du var där? Du lyckades, jag förstod på en gång att det var du. Jag tror att du besökte mig i drömmarna innan jag gick upp. Jag saknar dig, jag vill ha dig här hos oss. Jag vill att d...

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards